Hääkuva 2004

Hääkuva 2004

sunnuntai 15. syyskuuta 2013

HELENAN SYNTYMÄ, LAPSUUS, NUORUUS…

 

Tänään on 17. päivä elokuuta 2013 ja joka vuosi yhtä tärkeä päivä!

Mutta 17.8.1945 syntyi…

BULEVARDI, PUISTOTIE 4, KOTKA

…tähän taloon toivottu toinen lapsi rakastavaan perheeseen…

img358.jpg.173546442

…joka sai nimekseen Helena Hellevi oman äidin ompelemassa kastemekossaan…

Ja näin on siis tallattu jo 68 vuotta tätä maapallon kiemuraisia ja vaikeakulkuisiakin polkuja joka päivä vaan sinnitellen ja ajatellen valoisasti yhä vieläkin tulevaisuutta.

Mutta nyt olen ollut onnellinen jo viimeiset 13 vuotta, vaan sairauksien vuoksi sinnittelen päivästä toiseen. Olen kiitollinen, että minulla on niin ihana puoliso, joka minua hoivailee ja auttelee kaikessa. On toki ollut onnellisia päivä aiemminkin, lapsuudessani, nuoruudessani, mutta sitten hieman vanhempana tuli eteeni vaikeuksia, mutta olen taapertanut vaikeuksien kautta voittoon. Ja nyt on yhteinen ihana tulevaisuudensuunnitelmakin jo aika pitkällä.

Tänään kuitenkin juhlimme täällä Väinönlinnassa syntymäpäiviäni hyvän kahvin ja valkosuklaamoussekakun kera.

2 kommenttia:

  1. Olette seurannassani koko ajan, vaikken joka juttuun tulekaan kommentoineeksi. Mielenkiintoista!

    VastaaPoista

Jätäthän viestisi minulle, kiitos!