Hääkuva 2004

Hääkuva 2004

keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

JO VIIKKO KOTONA SUOMESSA

Tänään on keskiviikko ja 9. päivä huhtikuuta. Aurinko on paistanut koko päivän kovan ja kolean tuulen kera. Asteita vain +8, kun taas Torreviejassa on +22 astetta. Tasan ei käy onnen lahjat! Mutta eteenpäin mennään kuin mummo lumessa, välillä kaatuen ja taas ylös nousten.

Minun pitäisi päästä lääkäriinkin, mutta eihän täällä pääse niin nopiasti, kun ensin pitää hakea lähete ja sitten mennä laboratorioon ja sitten kysyä puhelimella tulokset sairaanhoitajalta ja sitten vasta pääsee lääkärille jos pääsee. No, toivotaan ainakin että pääsisin, kun olisi niin paljon kerrottavaakin. Espanjassa nimittäin selvittivät tämän haavan vuotoa aiheuttavan bakteerinkin, kun täällä sanottiin vaan, että ei ole mitään. Siellä myös pelastettiin elämäni ja olen siitä hyvin kiitollinen, vaikka tämä toipuminen kestää kauemmin kuin itse luulin tai ajattelin.

Olen järjestellyt noita puolen vuoden aikana otettuja kuvia Espanjassa ja helppoahan se on järjestellä, kun on tuo Picasakin. Mutta olen miettinyt, että jospa päivittäisikin tämän käyttiksen jo windows8:aan, mutta mietitään vielä.

Mutta nyt toivottelen teille kaikille oikein mukavaa illan jatkoa!

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos Ahti! Tällaisia kauniita auringon nousuja saimem katsella 6 kuukauden aikana. Se oli mahtavaa ja aina erilaisia. Aurinkoisia päiviä sinne teille molemmille!

      Poista

Jätäthän viestisi minulle, kiitos!