Hääkuva 2004

Hääkuva 2004

maanantai 28. lokakuuta 2013

HYVÄÄ HÄÄPÄIVÄÄ 23.10.2013 ESPANJA

 

 

1282938748670

Tänään on keskiviikko ja 23. päivä lokakuuta eli meidän hääpäivämme 9. vuosipäivä. Aamu aukeni pilvisenä ja asteita on +22, vaan aurinko nukkuu vielä.

Emme saaneet eilen vieläkään nettiyhteyttä, joten alkuvaikeuksia on, mutta niitähän on aina uudessa paikassa ja varsinkin uudessa maassa. Mutta vaikeuksien kautta voittoon ja lopussa se kiitos seisoo. Nyt on vaan kyse, että antenni pitäisi saada katolle ja siihen tarvitaan lupia, joten kaikki on kuitenkin hoidossa. Täällä on aivan ihanaa olla ja onneksi saamme tällä kertaa olla kokonaista kuusi kuukautta, no, eipä taida enää olla kuutta kuukautta, mutta likimain kuitenkin on vielä aikaa.

Olen pistellyt puikot kilkuttamaan ja ensin kudoin rakkaalleni sukat ja nyt on puikoilla minulle tulossa uudet sukat, kun kaikki eivät mahtuneet mukaan ja tarkoitushan olikin, että kudon täällä. Mutta lankoja täältä löytyy pilvin pimein ja tosi halvallakin ja ihania lankoja. Mutta niistä enemmän sitten myöhemmin.

Nyt on siis jo 9. hääpäivämme ja ensi vuonna onkin sitten taas suuremmat juhlat, kun saamme viettää jo 10.vuotis hääpäiväämme. Mutta rakkaani lähti juuri ostamaan mousse kakkua ja ystävämmekin ovat tulossa kahville, joten hauskaa riittää niin, että veet valuvat silmistämme. No, nauru pidentää ikää, sanoo vanha kansakin.

Huomenna pääsen jäsenien käsittelyyn, joka on todellakin tarpeen minulle. Ja siitä alkaakin sitten oikea treenaaminen mäkiä ylös ja se on raskasta puuhaa, sanon minä. Mutta nyt kun olen ottanut hieman rauhallisemmin, niin sydänrytmihäiriöitä ei olekaan tullut.

Nyt toivottelen teille kaikille oikein mukavaa päivän jatkoa ja huomiseen!

images 7

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän viestisi minulle, kiitos!