Hääkuva 2004

Hääkuva 2004

maanantai 28. lokakuuta 2013

ESPANJA TÄÄLLÄ 20.10.2013

 

 

Tänään on sunnuntai ja jo 20. päivä lokakuuta. Pian se on tämäkin kuukausi mennyt muistoihin kultaisiin. Aurinko paistaa ja lämmittää meitä noin +30 asteen lämmöllä. Aamulenkki on tehtynä ja olemme syöneet kalakeittoa ja juoneet kahvitkin päälle kera tiramisun. Nyt odotamme ruuan lasehtimista ja sitten taas seuraava lenkki toiseen suuntaan.

Minä olen jättänyt itsenäisesti verensokerilääkkeen pois, joka teki minulle ripulia, joten nyt menemme päivä kerrallaan vain insuliinilla. Minulla on nyt paljon parempi olo ja olen paljon pirteämpi. Sain juuri kudottua Alexillekin pipon ja nuttukin on jo valmis ja hyvät niistäkin tuli. Eilen olimme shoppailemassa ja sain paljon uutta vaatetta ym., mutta siitä sitten enemmän myöhemmin. Huomenna lähdemme taas kiinalaiseen, joten mitähän sieltä on tiedossa, niin siitä kerron sitten myöhemmin.

Mutta tällaisissa maisemissa me kuljimme, vaan emme läpi tuulen ja tuiskun, vaan hellivän auringon paisteen:

IMGA0715

Näin kaunista täällä on ja Oleanderitkin kukkivat…

IMGA0716

…suurina pensaina…

IMGA0717

…ja palmut huojuvat vienossa tuulen henkäyksessä…

IMGA0721

…ja näin korkeita taloja…

IMGA0722

…vaan vehreyttä riittää…

IMGA0723

…kasvit voivat hyvin ja ihmiset voivat hyvin…

IMGA0724

…kaunista…

IMGA0725

…ja täältä se polkumme johtaa…

IMGA0726

…korkeuserot ovat huimat…

IMGA0727

…on ylämäkiä ja alamäkiä…

IMGA0728

…ja luonnon metsikköä…

IMGA0729

…hieman tumma kuva vasten aurinkoa…

IMGA0730

…ja vanhoja puita…

IMGA0731

…havupuita enimmäkseen, joten terveellistä on hengittää…

IMGA0732

…ja tästä polkumme jatkui…

IMGA0733

…ja tuolla taustalla näkyy Välimeri…

IMGA0734

…ja sykähdyttävän kauniita kukkia…

IMGA0735

…ja tässä vielä lähikuvaa kukista.

Mutta nyt toivottelen teille kaikille oikein mukavaa sunnuntai päivän jatkoa täältä Espanjasta!

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän viestisi minulle, kiitos!