Hääkuva 2004

Hääkuva 2004

perjantai 23. elokuuta 2013

GOOD EVENING - HYVÄÄ ILTAA

Tänään on perjantai ja jo 23. päivä elokuuta. Päivä alkaa painua mailleen ja aurinkokin alkaa laskeutua unten maille ja laskee kuun taivaalle meitä katselemaan.

Tänään on ollut tosi hieno sää asteidenkin ollessa vielä +19, mutta tuulenpuuskia on ollut, joka tavallaan enteilee sadetta. Mutta kaunistä säätä ja lämmintä on ainakin luvassa vielä pitkään.

Meidän päivä on kulunut tässä kaikenlaisessa touhussa ja tuuperruksessa. Minä kävin kutsutussa mamografiassa ja nyt ei enää tarvitse mennä. Onhan se toki hyvä tällainen seulonta, kun se syöpä on sellainen syöpäläinen, että meitinkin suvussa sitä on äidilläni ollut ja samoin äidinäidilläni, joten...vaan eipä minua pelota, sillä se, mikä tulee on tullakseen ja se mikä menee niin on mennäkseen. Kaikkihan ne on vastaanotettava ja niiden kanssa elettävä. Mutta aina on hyvä niin kauan kun henki kulkee ja sydän lyö, vaikka tuhatta ja sataakin.

Olen kuunnellut paljon musiikkia ja Fredi on nyt ykkösenä tällä kertaa ja nuottejakin on tullut ja lisää on tulossa. Kunhan pääsen taas soittelemaan hanuriani, niin jospa me joku nauhoite saataisiin valmiiksikin vielä ennen lähtöämme.

No, sukka on edistynyt niin, että toinen sukka on kuviot valmiina ja toisen sukan kuviota vasta aloittelen. Mutta jospa minä sitten huomenna...

Ne on nämä eläkeläisten kiireet, jotta mitään ei saa aikaseksi.

Mutta nyt toivottelen teille kaikille tänne piipahtaneille oikein mukavaa ja leppoisaa illan jatkoa!


4 kommenttia:

  1. Ihana, iloinen postaus!
    Me olimme lapsenlapsi Samun valatilaisuudessa tänään :) Upea juhla!
    tuksu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi tuksu! Varmasti oli mahtavaa olla lapsenlapsen valatilaisuudessa, ikimuistettavaa! Aurinkoista viikonloppua sinne teille!

      Poista
  2. Blogisi on ollut pitkään kadoksissa minulta, mistä lie johtunut etten sitä ole löytänyt. Mutta onneksi nyt löysin. Monen monta kertaa olen miettinyt mitä sinulle kuuluu.

    -Sari

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi Sari! Minäkin olen ajatellut sinua monesti, joten olen todellakin iloinen ja onnellinen, että olet taas täällä!Aurinkoista viikonloppua sinulle ja tavataan taas täällä!

      Poista

Jätäthän viestisi minulle, kiitos!