Hääkuva 2004

Hääkuva 2004

lauantai 6. syyskuuta 2014

PIKKU TERVEHDYS IPADILTA

Tänään on lauantai ja 6. päivä syyskuuta. Täällä päivät juoksevat vauhdilla eteenpäin, kun on tuota toimintaa niin paljon. Tosin täällä on vieläkin lämmintä +34 astetta, joten käymme kissalenkilläkin vielä vain iltaisin.
Mutta tämä päivitys on nyt vain pieni kokeilu, kun näen tämän screeniltä ja muutoinkin voi katsella videoita tai elokuvia tuosta isommasta screenistä.
Minä sain tämän timanttinen, eli siis IPadin kaksi päivää sitten ja nyt saan sitten opastusta tässä. Mutta tosi ihana tämä vaan on! Ja siitä suuri kiitos rakkaalleni, joka tämän minulle osti.
Valitettavasti en vielä osaa laittaa tällä kuvia, joita just otin kun olimme kissalenkilläkin. Mutta uskonsa että jo ensi viikolla sekin asia selviää. Tässä on vaan niin paljon opittavaa, eikä vanha pää ota sisäänsä kovin paljon uutta asiaa.
Mutta täällä kaikki hyvin,mitä nyt jalat ovat turvoksissa. Mutta koska täällä maanantai on pyhäpäivä, niin terveyskeskuskaan ei ole auki ja kaupastakin vain puoleen päivään asti.
Mutta kuvia en siis nyt saa tänne, mutta toivotan teille kaikille oikein leppoisaa viikonloppua!



2 kommenttia:

  1. Hienoa! Kyllä Sinä opit. Sulla on niin hyvät pohatiedot ja kokemukset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kannustuksesta Ahti! Välillä kyllä takkuilee, kun minähän olen mestari aina sekoittamaan koneen. Mutta olen myös sinnikäs enkä anna periksi. Mukavaa sunnuntaita sinne teille! Täällä parvekkeella vaan nautiskellen!

      Poista

Jätäthän viestisi minulle, kiitos!