Hääkuva 2004

Hääkuva 2004

sunnuntai 21. syyskuuta 2014

LEPPOISAA SUNNUNTAITA KAIKILLE

Tänään on sunnuntai ja 21. päivä syyskuuta. Aamu aukeni leppoisana ja lämpimänä +23 astetta, josta vielä lämpenee päivän mittaan mukavasti.
Olenpa minä jo vanha, kun en meinaa enää osata kirjoittaa tällä läppärilläkään, kun olen käyttänyt Ipadia jo muutamia viikkoja hyvin ahkerasti. Mutta tällähän se päivityskin sitten luonnistuu, kun hieman totuttelee. Teksti taitaa tulla liian isoa, mutta katsotaan ja tutkitaan sitten ensi kerralla. Kuuntelen samalla spotifyita ja Eikkaa tottakai.
Mutta täällä päivät kuluvat tosi mukavasti ja käymme siis joka ilta kissalenkillä eli viemme heille 40-50 kissaystävällemme ruokaa. Aina on ilo nähdä heitä ja olen huomannut että ilo on molemminpuolinen. Ne ovat vain niin ihania!
Mutta tänään taas lähdemme kiinalaiseen, kun pitää ostaa sellaisia ihania laatikostoja tuonne miun huoneeseen, jossa sitten teen käsitöitä, kun sää ei salli mennä parvekkeelle, jossa nykyään istuskelen kaiket päivät, minkä olemme kotona. Eilen oli meillä siivooja, ystävämme tuosta naapurista, ja sekin tuntuu mukavalta. Minulla on myös lääkäri jo huomenna ja nyt kuulummekin sitten espanjalaiseen terveydenhuoltoon ja se on hyvä asia se.
Mutta nyt toivottelen teille oikein leppoisaa sunnuntaipäivän jatkoa!
Nyt sain tämän kuvan siirrettyä tänne ja tämä on siis meidän olohuoneestamme yksi osa. Jihuuu, se onnistui sittenkin!

2 kommenttia:

  1. Kiitos taas terveisistä! Tuo teksitikoko on minun mielestäni sopivan kokoista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi Ahti! Minusta vaan läppärillä näytti niin suurelta ja tässä on niin pientä, mutta jospa kaikkeen vielä oppisi! Mukavaa uutta viikkoa sinne teille!

      Poista

Jätäthän viestisi minulle, kiitos!