Hääkuva 2004

Hääkuva 2004

perjantai 9. tammikuuta 2015

KUN KOTIKATUANI MÄ KULJIN JA SILMÄNI SULJIN...

Tänään on perjantai ja 9. päivä tammikuuta. Niin se aika on mennyt vaan täällä Espanjan auringon alla jo pian viisi kuukautta eikä tarvi enää pois lähteä.

Olemme käyneet kissalenkillä ja aina on syöjiä ollut noin 50, joten ihana tunne, kun voi jotain antaa.

Tänään olin taas hierojalla ja oli jalkahierontaa ja samalla vyöhyketerapiaa. Minä käyn jatkuvasti Sarin luona, jolla on oikeat taikakädet, kun hieroo ja hallitsee jalkahoidon kuin myös kasvohoidon. Mutta minä olin tänään myös jo toisen kerran yksin rollarin kanssa kävelemässä. Ensimmäisellä kerralla kävelin noin puolitoista kilometriä, mutta tänään en niin paljon. Olen ollut väsyneempi, kun nyt vasta monen kokeilun jälkeen, selvisi, että taidankin olla viljalle allerginen eli olisi keliakiakin. Olen kokeillut leipää ja puuroa ja aina sen jälkeen on tullut kovat kivut vatsaan ja ripuli. Ja verensokeri on jatkuvasti koholla. Mutta tässä yhtenä päivänä aloin miettiä ja tuumasta toimeen, nyt olemme ostaneet gluteenitonta leipää ja muroja. No, onneksi maanantaina on lääkäri, joten voimme pyytää keliakia kokeenkin, vaikka eihän näitä muitakaan laktoosikoetta tai verensokerikoetta ole missään otettu. Mutta näin se vaan on, että vatsakivut tulevat jos näistä poikkean. Ja keskiviikkona pääsee Josefkin pitkästä aikaa trimmaukseen ja on ihan tarpeeseen. Ja tästä lähtien pitää viedä pesuun kahden viikon välein, niin pysyy karva parempana ja poika terveempänä.

Mutta tänään napsin taas kuvia, joten nauttikaa:

 Tämä pn vain tästä lähistöltä ja ympyröitä täällä on paljon...
 ...ja neljän tien risteys...

 ...jalkakäytävät ovat hienosti laatoitettu pienistä paloista...
 ...ja pikkuruiset valkoiset kukat kukkivat tässä...
 ...tämä on pitkä katu ja iso mäki on noustava ylös...


...ja sitten tiellä tepasteli eteeni ihana, vanha ystäväni Rölli...
 ...ja yhdessö sitten kuljimmekin loppumatkan kotiin...
...Röllin huolehtiessa minusta välillä kääntyen katsomaan. Ihana Rölli, Kiitos!

Nyt toivottelen teille oikein leppoisaa illan jatkoa ja hyvää yötä!


4 kommenttia:

  1. Kaunista, valoisaa, lämmintä ja värikylläistä. Ihanaa eloa Sinulle siellä kaiken edellä kuvatun keskellä!

    VastaaPoista

Jätäthän viestisi minulle, kiitos!