Hääkuva 2004

Hääkuva 2004

keskiviikko 14. toukokuuta 2014

KOLEAA VAAN RIITTÄÄ

Tänään on keskiviikko ja 14. päivä toukokuuta ja koleat säät vain jatkuvat ja jatkuvat asteiden pysytellessä alle +10 asteen ja tuulikin puhaltelee pohjoisesta. Mutta eteenpäin vain sinnitellään.

Mitähän täällä on tapahtunut tällä aikaa, kun en ole tänne mitään raapustellut? No, eipä mitään erikoista ainakaan ja kotona tässä vaan köllötellään. No, enhän minä ainakaan lepäile, kun on väsymys hieman kaikonnut kauemmaksi muille maille. Olen kutonut kahdet sukat ja nytkin on uusi käsityö puikoilla ja huomenna ajattelin aloittaa vielä toista työtä tuohon rinnalle. Äitienpäiväkin tuli ja meni ja toihan se tullessaan tällaiset suloisuudet:
 Saanko esitellä: Minä olen Meri-Tuulia (sanoo sinipukuinen)...
...ja minä olen Kukka-Maaria(sanoo punapukuinen) ja me vain hyppäsimme Helen syliin ja täällä on paljon meillä sisaruksia. Ja pian me muutetaan...tonne...tonne...Epsanjaan ja sielläkin on sisaruksia meille. Kyllä onkin mukavaa tavata heidät ja pääsemme uuteen kotiin.

Olen siis saanut valmiiksi kahdet sukat, joista kuvia blogissani Helenan neulomukset.

Nyt toivottelen teille oikein mukavaa illan jatkoa!
Maraboun valkosuklaata nauttien...maistuis varmaan sullekin!

8 kommenttia:

  1. Ihanat nukkesisarkset ja todellakin maistuisi tuo valkosuklaa.. Mukavaa iltaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi enkulin käsityöt! Juu, valkosuklaa oli aivan mahtavaa! Mukavaa torstaita sinne teille!

      Poista
  2. Mukavaa kuulla että olet paremmassa kunnossa! Kauniita nukkeja ja suklaa nyt on aina hyvää, liiankin joten minun tulee liikaa sitä syötyä.

    Sähköpostia laitan tässä ihan lähi aikoina sinulle.

    Tervesiä molemmille teille, toivottelee Sari

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi Sari! Odottelen sähköpostiasi joka päivä! Mukavaa päivää sinulle!

      Poista
  3. Hyvää viikonloppua! Oli kiva, kun päivitit blogiasi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Ahti ja samoin sinne teille mukavaa viikonloppua! Täällä jo puikot kilkkaa vaikka hissukseen oleilenkin.

      Poista
  4. Tulin kurkkaamaan, joko olette muuttomatkalla.
    Nyt onkin taas kaunis kesäinen sää. Pihalla luumupuu jo kukassa, pian muutkin hedelmäpuut.
    Pääsee pihalle virkkauksen kanssa nautiskelemaan kesäsäästä.
    Suloista sunnuntaita teille molemmille.













    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi hilmiina! Me järjestämme täällä asiat kuntoon ja suunnitelmamme on lähteä vasta elokuussa. On paljon mitä pitää tehdä ja tavata ystäviä jne.käymme vielä vanhempieni haudalla Kotkassa jne. Mutta aurinkoista sunnuntaita sinne teille molemmille ja vielä me nähdään!

      Poista

Jätäthän viestisi minulle, kiitos!