Hääkuva 2004

Hääkuva 2004

keskiviikko 4. marraskuuta 2020

MUKAVAA MARRASKUUTA KAIKILLE

 Tänään on keskiviikko ja 3.11.2020. Nyt onneksi pääsin jo tänne kirjoittamaan. Vaikeuksia on ollut, mutta sinnikkyys palkitaan ja nyt pääsin kirjoittamaan tänne. Käynnämä kaikki blogini läpi ensin! 

Minä olen sairastellut 31.7.2020 lähtien ja minulle on laitettu Avanne joka nyt toimii hyvin. Sitten olen saanut syto hoitoa tuohon kasvaimeen, joka on toivon mukaan voitettu. 

Onhan nämä bloggerin blogit muuttuneet jonkin verran mutta kaikesta selviää, kun sinnikkyyttä riittää ja sitähän minulla on!

Mutta mummin kammari on nyt muuttunut, kun olemme Suomessa. No, siihen palaan myöhemmin!

Nyt toivotan kaikille leppoisaa marraskuuta!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän viestisi minulle, kiitos!