Hääkuva 2004

Hääkuva 2004

keskiviikko 4. maaliskuuta 2015

UUSIA TUULIA JA UUSIA KUVIA...

Tänään on keskiviikko ja jo 4. päivä maaliskuuta. Päivä on ollut pilvipoutainen ja asteita on ainakin luvattu 19 astetta, mutta taisi jäädä hieman alemmaksi. Mutta onneksi on jatkossa luvassa 20 asteen kahta puolta, joten sekin minulle ainakin riittää. Tänään sain uuden kellonkin ja on tosi kaunis. Muutoinkin tänään oli taas oikein kiva päivä, kun kävimme tervehtimässä heinikkökissoja ja rannankissoja, joita oli yhteensä 30 ihanaa ystävää.

 Tällaisen kauniin kellon sain tänään, kun entinen sanoi sopimuksensa irti...
...ja minä ja ihana Josef Perfecto...
 ...ja häntä mä rakastan niin...
...tässä sitten rannan välietapilla olevat kissat, pökkijät niin ihanat.
Nyt toivottelen teille kaikille oikein leppoisaa illan jatkoa ja hyvää yötä!

3 kommenttia:

  1. Hyvää yötä! Lasketko Sinä kissoja, että saat unenpäästä kiinni?

    VastaaPoista
  2. Huomenta Ahti! En minä kyllä ehdi siinä kissojakaan laskea, kun taidan menettää tajuntani nyt aika pian, kun syön mahan täydeltä. Mutta tässä imacissani on jotain mätää, kun en saa kommentteja laitettua Safarin kautta ja nyt laitan Mozillan kautta ja joku musiikki soi äsken taustalla, että huhhuh, kun on sekaista. Mutta mukavaa päivän jatkoa sinne teille!

    VastaaPoista
  3. On sellä teillä paljon noita kissoja ja oi oi tuota suloista Jesefia

    VastaaPoista

Jätäthän viestisi minulle, kiitos!