Hääkuva 2004

Hääkuva 2004

lauantai 14. maaliskuuta 2015

UUSIA KUVIA JÄLLEEN

Tänään on lauantai ja 14. päivä maaliskuuta. Tänään on ollutkin jo odotettu sadepäivä jonkin aikaa, mutta sitten se aurinkokin putkahti jo esille.

Meillä on koko päivän suoritettu huoneiden vaihtoa, mikä ei ollutkaan niin helppo juttu kun ottaa huomioon minun 122 nukkeani. No, minä viihdytin Josefia ja rakkaani teki kaiken. Tosin vielä on nukkehuone hieman järjestelemättä, mutta ennen nukkumaan menoa sekin asia on järjestetty. Makuuhuone on jo kunnossa ja lakanatkin jo vaihdettu, joten mikäpä ei ole pujahtaa puhtosiin lakanoihin. Ja pian taas jatkamme nukkehuoneen järjestelemistä. Minähän olen siinä vain taiteellinen johtaja pikku apulaiseni kanssa ja sanon aina mitä mihinkin paikkaan laitetaan. Mutta kyllä on tuo takahuone niin ihana mummon kammari. Sinne mahtuu nuket, langat ja korit toki lankoja täynnä kuin myös minä ipadin kanssa. Ja on taas ihana alkaa kutoakin jotain kun mahtuu. Siellä on kaksi ikkunaakin, joten tuuletuskin onnistuu hyvin.

Kommentteihin en pysty vastaamaan, koska tämä imacini menee jostain syystä sekaisin, joten odotan korjaajaa tänne saapuvaksi joka samalla myös laittaa uuden akun tuohon vanhaan läppäriimme.

Minun ipadinikin on outo, koska en saa videoita näkyviin. Veimme sen perjantaina huoltoon ja siellä poika katsoi sitä ja sai silloin toimimaan ja se toimi eilen koko illankin. Olin niin onnellinen! Mutta aamulla kun aukaisin ipadini, niin eipä videot enää toimineetkaan. Nyt olenkin vienyt kaikki ipadin kuvat ja videot ensin läppärille ja siitä vein buffaloon, josta sitten vien joko suoraan asianmukaisiin kohteisiin tai sitten vien ne tänne imaciini.

Mutta nyt kuvia, jotka tosin tulevat tänne tosi hitaasti, mutta jospa nyt muutaman jaksaisin tänne laittaa.
Tässäpä meidän kulta poika Josef Perfecto 8 kuukautta!

Nyt toivottelen teille kaikille oikein leppoisaa illan jatkoa ja me jatkamme nukkehuoneen järjestelemistä!

1 kommentti:

  1. Josef on vissiin työnjohtajan hyvä apulainen, ainakin katseesta päätellen! Hyvät yöt!

    VastaaPoista

Jätäthän viestisi minulle, kiitos!