Hääkuva 2004

Hääkuva 2004

torstai 6. maaliskuuta 2014

ELÄN ELÄMÄNI KAUTTA TUSKIEN JA KIPUJEN, HYMYILEN LÄPI KYYNELTEN

Tänään on torstai ja jo 6. päivä maaliskuuta. Aurinko paistaa pilvettömältä, siniseltä taivaalta ja Välimeri antaa parastaan tyyneydellään. Aurinko lämmittää +20 asteen voimallaan ainakin ja ihmiset ovat niin ystävällisiä, kissoista ja koirista puhumattakaan, sillä he ovat parhaita. Meillä ihmisillä olisi paljon opittavaa kissoista ja koirista ja varmasti muistakin eläimistä. Minäkin rakastan noita ihania kissoja niin paljon ja myös vastaan tulevia koiria, jotka useimmat jo juoksevat luokseni. He antavat minulle voimaa! Ja toivottavasti elämäni jatkuu kun sain jatkoaikaakin, joten pitäisi jaksaa aina vaan hymyillä, vaikka läpi kyynelten. Minä olen todellakin niin kiitollinen, että sain elämäni takaisin ja nyt yritän nauttia kaikesta kuin se hetki olisi minulle se viimeinen.

Mutta aamulla kävimme kissalenkillä ja ensin oli vuorossa heinikkökissat, jotka suloisuudellaan tuovat jo minulle iloa ja voimia...






...Palleroinenkin on kasvanut jo kovin ja minä juttelen ja lepertelen heille aina...





Ja sitten porhalsimme rannan kissojen luokse, joista osa tuli jo meitä vastaan ja loput kolmisenkymmentä sitten jo lähempänä ruokapaikkaa.



...näin kauniilta Välimerikin näytti aamulla...
...ja tämä kisuli oli aivan minun vieressäni kuvattavana...


...kyllä heitä tänäänkin oli kolmisenkymmentä...

...ja tässä pikkuinen syö jo papanoitakin, kun ovat tarpeeksi pieniä...


 Ja näin hyvä on olla näiden kissojen kanssa...
 ...ja kaikki haluaisivat tulla luokseni...
Mutta näihin iloisiin tunnelmiin lopetan tällä erää ja toivottelen teille kaikille oikein mukavaa ja aurinkoista päivän jatkoa!

2 kommenttia:

Jätäthän viestisi minulle, kiitos!