Hääkuva 2004

Hääkuva 2004

keskiviikko 8. maaliskuuta 2017

OIKEIN IHANAA NAISTENPÄIVÄÄ KAIKILLE

Tänään on keskiviikko ja 8. päivä maaliskuuta. Asteita on +3 paikkeilla, mutta näyttää tuulevan aika kovin.
Kylläpä elämämme on muuttunut täällä rakkaittemme seurassa ja hyvässä hoidossa. Eilen olin fysioterapeutin hoivissa ja voin sanoa, että eipä ole koskaan...siis koskaan kukaan puuttunut näin hyvin elämääni kuin HÄN, joka nyt suunnittelee minulle kuntoutusohjelmaakin, jotta vielä voisi lihaksenikin vahvistua. Ainakin toivon niin! kuitenkaan en ole jatkuvasti pyörätuolissa ja nythän minun hommani onkin työntää rakasta Josefia tuolissani, jossa hän viihtyy niin hyvin. Hän on minun rakas vahtini kuin myös Danny!













Nyt toivotan vielä kerran teille kaikille Naisille oikein ihanaa Naisten päivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän viestisi minulle, kiitos!