Hääkuva 2004

Hääkuva 2004

torstai 29. kesäkuuta 2017

MUKAVA REISSU KOTKAAN

Tänään on torstai ja jo 29. päivä kesäkuuta. Sää on vaihteleva, välillä paistaa ja välillä pilveilee ja asteita on 19.

Eilen piipahdimme Kotkan Parikan hautausmaalla ja veimme kukkia läheisteni haudoille. Päivä oli mitä kaunein ja pistäydyimme ihailemassa myös Kotkan kaunista Sapokkaa, joka on muuttunut niin paljon kuten koko Kotkakin siitä, kun viimeksi olen siellä asunut noin 39 vuotta sitten. Mutta enpä sinne kaipaa, vaikka onkin syntymäkaupunkini, kun siellä ei ole ketään enää läheisiäni elossa.

Tästä päivämme alkoi...


Kotkan Parikan hautausmaalle ensin...
 Tässä lepää minun rakkaani eno ja siis kummisetäni ja kummitätini...
...ja tässä lepää minun rakas mammani eli äidinäitini, äidin veli ja äidin sisko...
 ...ja niin kaunista joka puolella ja linnut lauloivat...
 ...ja tässä lepää rakkaat äitini ja isäni, joita yhä kaipaan kovin...




 ...ja tässä minä äitni ja isäni haudalla ikävöiden heitä...



...ja tästä matkamme jatkui kohti Kotkan kaupunkia.
Siitä kerron blogissani Mummin kammari.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän viestisi minulle, kiitos!